Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Berichten over de overgang van het MSweb.nl forum naar de MS.nl community
Sara

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Sara »

leeuwtje-nl schreef: 07 jan 2024, 16:37 Waar heb ik me dan onlangs voor aangemeld? Is het panel niet hetzelfde als de proeftuin??
Voor mij ook volstrekt onduidelijk.

De communicatie kan best een ietsjepietsje beter.
AngelNoa

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door AngelNoa »

een panel klinkt voor mij als mensen die meedenken met de opbouw en invulling van de nieuwe site.
De proeftuin zie ik dan als mensen die proefdraaien om te zien of alles naar behoren werkt?

Maar sowieso vind ik het raar dat alles hier dichtgaat en verdwijnt voordat er een alternatief in de lucht is. Voor hetzelfde geldt zit het daar tegen en duurt het tot mei!
leeuwtje-nl

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door leeuwtje-nl »

Dit is waar ik me eerder voor aanmeldde:
We nodigen jullie, trouwe bezoekers van het MSweb.nl forum, als eerste uit om berichten te plaatsen in de nieuwe community. Wil je op de hoogte blijven? Laat dan hier je gegevens achter
Blijkbaar is dat dus ook geen panel, maar slechts om op de hoogte te blijven van wanneer je je kunt aanmelden voor de proeftuin??? Of voor een panel?? Of voor iets anders?? En helemaal eens met AngelNoa: alles uit de lucht halen zonder alternatief is zeer onwenselijk! En terechte opmerking: wie weet hoeveel vertraging er nog op zal treden.....
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Qanuk00 »

Hoi allemaal,

Zojuist kreeg ik het bericht dat aanmelden voor het panel inmiddels gesloten is, vanwege het groot aantal aanvragen.
Mocht je dus niets horen, wacht dat even verder af tot nieuwe berichtgevingen.
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
leeuwtje-nl

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door leeuwtje-nl »

Kun je nog even ophelderen wat het panel dan precies is? Was dat die inschrijving van pakweg een maand geleden en wat doet het panel dan precies? Ik heb me namelijk aangemeld voor ik dacht de proeftuin, maar dat blijkt het dus niet te zijn. Ik heb geen behoefte om mee te denken over de ontwikkelingen van MS.nl, maar wil best een voorstart maken met het forum. Het is mij nu echt onduidelijk wat nou precies wat is. Thanks!
Chuck

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Chuck »

IK BEN DOOR MEDISCHE MS OMSTANDIGHEDEN ZEER WEINIG ONLINE, ACHTER DE PC DUS.

BETEKEND DIT NU DAT IK HELEMAAL WORD UITGESCHREVEN, IK KAN DE MAIL NIET GOED LEZEN DOOR M,N ZEER SLECHTE ZICHT :ster: :hmmm:

IK ZOU DIT ERG JAMMER VINDEN :hmmm:

HOE KAN IK DIT NOG OPLOSSEN DAT IK BIJ ALLE BEKENDE BLIJF, OF WORD IK NU HELEMAAL UITGESCHREVEN, IK WIL GRAAG BIJ JULLIE BLIJVEN :) .

GROETJES CHUCK
Marina

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Marina »

Beste @Chuck,

Iedereen wordt per 1 februari "uitgeschreven". Alle accounts worden verwijderd. En het forum stopt dan ook helemaal te bestaan.

Je moet je dan weer inschrijven/registreren op http://www.ms.nl
Daar is ook een soort forum, maar daar heet het (waarschijnlijk) "Gesprekken".


Een truukje om de mail wel te kunnen lezen is om de pagina te vergroten. Dat doe je door tegelijkertijd op Ctrl en + te drukken. Dan wordt de pagina met een tiende vergroot.

Als je dan nog een keer op ctrl en + drukt wordt de pagina nogmaals met een tiende vergroot, enz. enz. Om weer te verkleinen druk je op ctrl en -
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Qanuk00 »

Je moet je dan weer inschrijven/registreren op http://www.ms.nl
Daar is ook een soort forum, maar daar heet het (waarschijnlijk) "Gesprekken".
Wellicht een idee, je kunt elkaar gemakkelijker vinden als je je inschrijft met dezelfde gebruikersnaam.
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
bergen

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door bergen »

verbaas me al een paar weken over de hele gang van zaken.
ook ik heb veel gehad aan alle reacties op het forum.


ik denk dat t vast goedkomt als dezelfde mensen weer terugkomen.
als het mogelijk blijft te verwijzen naar oude vragen en antwoorden op het forum.

maar het is nu voor mij nog erg onduidelijk.
zal nieuwe mensen volgens mij eerder afschrikken dan helpen.

volgens mij is het teveel als een technische aanpassing aangepakt, en te weinig als community.

ik zou graag terugzien dat een aantal mensen die langer actief zijn een duidelijke rol hebben in de verdere ontwikkeling. en ook straks ruimte krijgen op een forum.

en misschien een community-manager die zorgt dat het veilige karakter van het oude forum terugkeert op ms.nl.

maar dat is maar een mening. misschien tot later.
Marina

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Marina »

@leeuwtje-nl
Als lid van het panel kon je bijv. meedoen aan enquetes en andere activiteiten op het gebied van meedenken/-werken aan de ontwikkeling van MS.nl.

Ik heb zelf niet gezien dat je je ook kon aanmelden voor de proeftuin. Het panel en de proeftuin zijn twee verschillende dingen, zoals ik het begreep. En enkel voor het panel kon je je aanmelden, bij mijn weten.
Zoals ik het begreep gaat het bij die proeftuin meer om het testen door gebruikers van het forumgedeelte en/of alvast een start te maken met de invulling van het forum door het plaatsen van berichten. Maar zeker weten doe ik dat ook niet helaas.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp