Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Medikinet niet leverbaar tot eind februari[emoji85]

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
irini

Medikinet niet leverbaar tot eind februari[emoji85]

Bericht door irini »

Weet iemand ook of ik van de ene op de andere dag kan stoppen?
Of over kan stappen naar ritalin?
De apotheek gaat proberen het ergens anders vandaan te halen maar of het lukt is onzeker…..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Seahorse

Re: Medikinet niet leverbaar tot eind februari[emoji85]

Bericht door Seahorse »

Wat stom!! Ik had n paar jaar geleden dat mn fluoxetine niet te regelen was, ulrgh.

Ik gebruik zelf methylfenidaat, lang werkende. Ik gebruik het zelf alleen op werkdagen, maar als ik voor n week ofzo stop, krijg ik rond dag 5 wel n dip (vooral lusteloos). Ik kan er zelf dus zomaar mee stoppen, maar het is niet fijn.

Mijn psych was er trouwens op tegen dat ik alleen op werkdagen het slik, die vond dat je t elke dag moet nemen. Maar t werkt voor mij zo ook.

Je zou ook n ander adhd medicijn kunnen proberen, inderdaad, maar daar zal je weer wat anders op reageren. Zelf werd ik naar van Medikinet, maar...ja, je kan het proberen.
Seahorse

Re: Medikinet niet leverbaar tot eind februari[emoji85]

Bericht door Seahorse »

Trouwens een tip: het buitenland. Ik heb uiteindelijk n briefje van mn apotheek mogen krijgen en ben de grens over gegaan. In Belgie was er geen tekort. Gewoon naar vragen!
irini

Re: Medikinet niet leverbaar tot eind februari[emoji85]

Bericht door irini »

Ik gebruik dus medikinet en doe het daar heel goed op …… heb nog nooit wat anders geprobeerd.
Ben ook nog niet eerder zomaar gestopt vind dat dus best eng als dat moet !ben nu net 2 week bezig met minderen met mijn antidepressiva van de transvaal apotheek dus zit ik nu niet erop te wachten hiermee ook te stoppen . Het gaat nu net zo goed met mij


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
irini

Re: Medikinet niet leverbaar tot eind februari[emoji85]

Bericht door irini »

Welke langwerkende gebruik jij dan?
De kortwerkende is nu wel leverbaar ….


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp