Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Blaaskrampen

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
MsApocalyps

Blaaskrampen

Bericht door MsApocalyps »

De zoekfunctie net gebruikt en tot mijn verbazing vond ik geen algemeen topic hierover. Zijn er mensen die hier last van hebben en hoe voelt het juist?

Ik heb een tijdje last gehad van de drang hebben om te plassen en dan gelijk moeten lopen naar het toilet of ik zou het hebben los gelaten. Dat is gelukkig weg gegaan maar dan heb ik gehad dat ik ging plassen en dat ik mijn blaas erg pijnlijk samen voelde trekken. Ik zag men urine ook niet niet in 1 straal naar beneden vallen maar in kleine straaltjes zeg maar. Jeetje hoe leg ik dit fatsoenlijk uit.

De pijn is om een of andere reden weer terug gekomen, zelfs nu ik gewoon in bed lig. Herkenbaar voor mensen hier en wat valt er aan te doen?

Groeten!
SannieBannie

Bericht door SannieBannie »

Is het geen blaasontsteking?
MsApocalyps

Bericht door MsApocalyps »

Nope, voelt anders en is ook gecontroleerd geweest.
SannieBannie

Bericht door SannieBannie »

Dan kan ik je helaas niet verder helpen, maar ik hoop dat je er weer snel van af bent :knuffel:
MsApocalyps

Bericht door MsApocalyps »

Dank je wel sanniebannie!

Ik snap nu ook waarom ik niets kon vinden over blaaskrampen, ik ben blijkbaar de enige ms‘er hier die er last van heeft! Ach, het valt erg goed mee de laatste tijd al is het ongewenste urineverlies geen pretje!
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Als je op blaaskrampen zoekt, zie je op 11 okt 2011 (2) verhaal van Sun over blaaskrampen over Botox

En tik eens blaaskrampen op google in krijg je forums en meer er over
Marja

Bericht door Marja »

[URL="http://www.msweb.nl/forum/showthread.ph ... asme+blaas"]spasme bekkenbodem[/URL]

Ook ik heb regelmatig spasmes in de blaas.
Erg pijnlijk. Ik gebruik daar geen medicatie voor.
Een warm zitbad , kruik en rust.
MsApocalyps

Bericht door MsApocalyps »

Dank je wel Lossepoes en Marja! Ja die reacties over botox had ik gezien maar botox is puur vergif...

Het topic dat jij bovenhaalt is wel beter Marja, dank daarvoor. Snap het niet vanwaar die urineproblemen vandaan komen plots. Vandaag elke keer als ik opstond en niesde telkens urineverlies. Gezellig is anders :o

En ja de krampen zijn erg pijnlijk ja, weet geen raad met mijn lichaam dan zal je tip van de warmwaterkruik eens proberen dan.
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Was ook niet de bedoeling hoor jou aan de botox te helpen, ben daar zelf ook heel erg tegen, helemaal na alle verhalen.
Maar meer de reacties positief of negatief;)
\Hoop dat je snel wat vindt tegen de pijn, het komt mss doordat je spieren behoorlijk aangespannen staan. Mss helpt die kruik wel

Ik kan op dit moment ook niet, alleen druppels. Merk wel dat het bij mij samen gaat met bv buikkrampen (virus) of ontsteking waar ik mee kampte
Had vanmorgen 700cc in blaas (au au)moet 3x catheteren
MsApocalyps

Bericht door MsApocalyps »

[QUOTE=loesepoes;849934]Was ook niet de bedoeling hoor jou aan de botox te helpen, ben daar zelf ook heel erg tegen, helemaal na alle verhalen.
Maar meer de reacties positief of negatief;)
\Hoop dat je snel wat vindt tegen de pijn, het komt mss doordat je spieren behoorlijk aangespannen staan. Mss helpt die kruik wel

Ik kan op dit moment ook niet, alleen druppels. Merk wel dat het bij mij samen gaat met bv buikkrampen (virus) of ontsteking waar ik mee kampte
Had vanmorgen 700cc in blaas (au au)moet 3x catheteren[/QUOTE]

Wat je zegt van die spieren aanspannen herken ik wel. als ik vanuit men bed te snel opsta krijg ik die krampen oa. ik probeer dan om gewoon te gaan liggen en niets te doen omdat als ik men buikspieren aanspan ik er nog meer last van heb.

ik heb zitten denken of er een verband is en het enige waar ik sowieso aan denk is als ik men menstruatie heb maar lijkt me raar dat dat samen hangt.

nog even afwachten, zal het goed proberen bij te houden! En jeetje 3 keer? Lijkt me geen pretje :(
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp