Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

verergering aangezichtspijn door warmte?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Ekster

verergering aangezichtspijn door warmte?

Bericht door Ekster »

Hoi hoi, zijn er hier meer mensen op het forum met aangezichtspijn die ervaren dat hun gezicht veel zeerder doet met dit mooie weer?

Ik kan me de relatie haast niet voorstellen, maar het is toch opvallend dat ik vanaf het mooie weer een hoofd heb welke je wel graag gratis zou willen weggeven.

Meer ervaringen??
hero † 16-05-2015

Bericht door hero † 16-05-2015 »

nee geen ervaring mee, maar vind het wel klote voor jou:kus:
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Met vochtig benauwd weer heb ik veel meer last van prikkels in mijn benen, ik denk dat het hetzelfde is, de zenuwen reageren meer:boos:
Gister was het minder vochtig had ik geen last
Wilmie

Bericht door Wilmie »

[QUOTE=loesepoes;851107]Met vochtig benauwd weer heb ik veel meer last van prikkels in mijn benen, ik denk dat het hetzelfde is, de zenuwen reageren meer:boos:
Gister was het minder vochtig had ik geen last[/QUOTE]

Ik heb dat ook. Vermoeidheid ook in de benen nu met dat warme weer. Heeft zeker invloed op ms en de bijhorende klachten, die warmte.

Dat zei mijn neurolooog ook al vorig jaar.
dientje

Bericht door dientje »

ik denk, dat het er wel mee te maken heeft dat het met warmte erger kan worden.

sterkte, want het was geloof ik al best pijnlijk, maar nu nog meer dan.

echt niet fijn.
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

ik merk nu ook dat ik meer last van heb een prikkend en tintelend been :(
Janine_D

Bericht door Janine_D »

Bij mij is het de laatste weken weer opnieuw daar en neemt het elke dag een beetje toe, dus moeilijk te zeggen.
Maar het is natuurlijk een mogelijkheid. Op andere vlakken verergert de MS ook bij warm weer (voor sommigen) Als je al in die categorie valt, wordt de kans op een 'JA' ook groter.
Ekster

Bericht door Ekster »

Tja weet je Janine, ik had nooit last van de warmte. Ik voelde me in de zomer juist beter. Vandaar eigenlijk ook de vraag.

Bedankt voor je reactie (en de anderen natuurlijk ook) en sterkte met je aangezichtspijn.
Tamaartje

Bericht door Tamaartje »

Ik ben blij dat meer mensen nu meer klachten hebben.
Het vervelende gevoel in mijn enkels is bijna niet te harden soms.
Was erg bang dat het een shub was/is, maar hoopte dat het door de warmte kwam.
Wilmie

Bericht door Wilmie »

Kan op mijn werk bijna niet meer functioneren door de warmte.

Mn benen willen niet meer en ik gloei van top tot teen.:(
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp