Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Bericht verwijderen

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
AngelNoa

Bericht verwijderen

Bericht door AngelNoa »

eh...geloof dat ik het al eens gevraagd heb, maar ik weet het niet meer...:o

is het mogelijk een bericht van jezelf te verwijderen? Of kan je het echt alleen maar aanpassen/leeghalen?

tnx
:buigen:
Sara

Bericht door Sara »

Hi AngelNoa,

je kan 't inderdaad alleen maar 'leeghalen', wat je zelf eigenlijk al oppert.

En ik kan 't idee daarachter zelfs ook nog uitleggen: :p

Het achteraf veranderen van een berichtje kan op zich al een discussie moeilijker leesbaar maken, maar [B]dat[/B] wilden we niet onmogelijk maken.

In ieder geval blijft er dan duidelijk dat er ooit een bericht geweest is, en dat dat veranderd is. De lezer kan bedenken dat ie iets mist. Dat in tegenstelling tot de situatie waarin een berichtje spoorloos verdwenen is.

En stiekem ben ik wel benieuwd of er een bericht is dat je had willen verwijderen ;).
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

op dit moment niet :p

maar ik heb wel eens in het begin te snel gereageert ofzo, of soms zeg ik wel eens wat dat ik achteraf denk; hmm, niet mee bemoeien, of; geen energie in steken

of gewoon een berichtje wat bv in een verkeerd topic terecht is gekomen

ik vind juist een leeg bericht vervelend :o
maar ik ben er sinds vandaag achter dat ik hoog sensitief ben, dus misschien ligt het daar wel aan :haha: ;)

bedankt in elk geval :goed:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp