Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

CCSVI-behandelingen mogelijk in reguliere ziekenhuizen?

Alles omtrent voeding en supplementen
marc123

Bericht door marc123 »

Joge, klopt wel ongeveer. Bedenk wel dat je nog reis- en verblijfkosten hebt en dat je ook nog moet eten en drinken. Daarnaast is Brugge een erg leuk stadje, met heel veel terasjes, kroegen en restaurants. Dus ...
Willem57

Bericht door Willem57 »

Hartelijk bedankt jullie allen voor je respons. Ik waardeer dat erg. Mijn kennis heeft inmiddels Beelen gevraagd wie hij zou aanbevelen en het antwoord was dat hij De Letter en Vogl aanbeveelde. Gezien jullie antwoorden en de verhalen indertijd over Vogl (wel heel kundig, maar niet zo'n communicator), zal ik ze dr. De Letter aanbevelen.

Ik hou jullie op de hoogte wat hun belevenissen zijn.
Robbie

Bericht door Robbie »

Willem,

Vraag goed welke aderen behandeld worden, jugulars en azygos alleen kan niet voldoende zijn.
Als ze nog alleen die aderen behandelen zou ik wachten (indien mogelijk) of naar een arts gaan die de rest ook onderzoekt ) maar dan moet je naar de VS, kosten 10000 Euro incl verblijf.
Willem57

Bericht door Willem57 »

[QUOTE=Robbie;856183]Willem,

Vraag goed welke aderen behandeld worden, jugulars en azygos alleen kan niet voldoende zijn.
Als ze nog alleen die aderen behandelen zou ik wachten (indien mogelijk) of naar een arts gaan die de rest ook onderzoekt ) maar dan moet je naar de VS, kosten 10000 Euro incl verblijf.[/QUOTE]

Da's inderdaad ook een goeie. Ik zal het ze doorgeven. Dat naar de VS gaan is een brug te ver. Niet zozeer de afstand maar wel het geld. Dat is niet op te brengen, de ~5000 EUR nog wel.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp