Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum - Hedy

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Hedy

Welkom op MS WebForum - Hedy

Bericht door Hedy »

Ff voorstellen

Hallo allen,

Zal mij ook ff voorstellen.🙋
Ik ben hedy net 49jaar, 17 jaar getrouwd met mijn man en de zorg over 3 langharige cavia's.

In november ben ik toch maar naar huisarts gegaan want voelde mijn voeten niet meer en scheenbenen deden zo zeer dat ik erg beroerd liep. Zij stuurde mij door naar neuroloog en hemel wat een rollercoaster 3 mri s later kregen we even voor sinterklaas te horen dat er een zeer groot vermoeden was van ms😨. Ter verificatie een controlle mri in maart. 1.5 week daarna viel de bijl, definitief ms.
Dat was gek genoeg een ontlasting van stress, verwachte het wel maar nu is het echt.

Blij ben ik niet want rustig aan staat nog niet vast in mijn woordenboek😉

Buiten mijn hobby's, schilderen photoshopen fietsen tuinieren en sudoku, werk ik nog voor+/- 9uur in de huishouding bij andere die hulp nodig hebben. Tevens heb ik een klein massagepraktijk. Dit werk bij andere en mijn praktijk gaat nog wel maar na 3 uur hulp moet ik wel ff rusten.
Hier heb ik nog wat moeite mee maar doe ik het niet zou je denken dat ik aan de drank zit😁.

Begin april heb ik eerste gesprek met ms verpleegkundige en van haar krijg ik uit leg over mogelijkheden en medicatie. Vindt het spannend vooral omdat ik heb begrepen dat de medicatie geïnjecteerd dient te worden en ben als de doods voor naalden😥.

Humm was van plan om het kort te houden.😄😄

Ps: ga met enige sarcasme om met deze ziekte en heb een slogan voor op een tshirt geschreven,
Inhalen op eigen risico! Zwenkt plotseling uit.
Klick

Bericht door Klick »

welkom hier Hedy
alles heeft tijd nodig, ook het in het woordenboek komen van rustig..
dronken tja die is wel herkenbaar..
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp