Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

nylon broeken

Alles omtrent werk en uitkeringen
loesepoes

nylon broeken

Bericht door loesepoes »

Ik denk dat ik er niet alleen in sta. Ik draag trainingsbroeken vanwege het gemak, makkelijk aan en uit en als ik op bed wil liggen, glijd ik er makkelijker in maaaaaar

Er zit natuurlijk nylon in en dat is statisch waardoor bij mij mijn huidzenuwen geactiveerd worden

Voor de gene die 100% katoenen broeken zoeken met elastische band
(hier niet te krijgen)
[url]www.your-look-for-less.nl[/url]
sabine-vl

Bericht door sabine-vl »

eventueel op de markt kijken daar heb ik ook div broeken vandaan gehaald met elastiek in de taille. zowel jogging broeken als katoenen broeken.

ik vond het ideaal want ik liep nog steeds in mijn capri broek in oktober omdat ik nog met knie problemen liep en een gewone broek zo lastig aan ging
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Ja, maar dat zijn krinkel broeken en vrij stug (irriteert bij mij ook,wel katoen) en capri is ook niet helemaal katoen

En die jogging broeken zijn dik en glijden al helemaal niet

Dit zijn echte gladde zachte katoenen broeken voor E15,00
E.R.

Bericht door E.R. »

[COLOR="Blue"]

Als ik op de link druk dan kom ik op de homepage. Ik (dus) kan niet vinden welke broek jij bedoeld.


Ik trek meestal een joggingbroek van de H&M aan als ik de hele dag niet de deur uitga. Kan ik er zo ook hop mijn bed in duiken. Ik slaap tussen de middag altijd even.

Gr

[/COLOR]
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Links staat de hele rij aan kleding wat je kan kiezen, klik op broeken
2e pagina onderaan links E15,00 (staat een witte broek, maar ook andere kleuren)

Hieronder bij Anna staat de broek
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

loesepoes

Bericht door loesepoes »

Ja Anna, helemaal goed:goed: (meerdere kleuren)
Ik heb er eerst 1 besteld telefonisch.
Ik had een broek gekocht, maar met band en dat was lastig naar de wc gaan, maar heerlijk zacht
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp