Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Dagelijkse ruzies beïnvloeden MS

Alles omtrent voeding en supplementen
jospin1

Bericht door jospin1 »

[QUOTE=Jolande;865912]Een oplossing voor ms EISEN?
Wat denk je zelf?[/QUOTE]

Beste Jolande,

Wat is er zo erg aan, om genezing te willen of te eisen?

We hebben allemaal recht op een fatsoenlijk leven of bestaan.

Ik zeg niet dat de wetenschappers en doktoren het niet goed met ons voor hebben, maar wordt het geen tijd om te richten op genezing ipv middelen om het achteruitgang proces uit te stellen? :???:

Mvg,

Gregory
MetYumi

Bericht door MetYumi »

[QUOTE=Floor 1953;865894]@Jolande

Wordt het niet eens tijd om iemand in zijn waarde te laten?[/QUOTE]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Waarom 'schop' je zo tegen mensen, Jolande. :slecht:
Ik lees vaak negativiteit van jouw kant ... wat maakt jou meer dan een ander.
elsepels

Bericht door elsepels »

zo jammer om de energie die een mens heeft te stoppen in dit soort geneuzel.

Idd, stress is een factor bij MS. Maar bij welke ziekte niet?? Iedereen weet dat stress voor een mens slecht is. Het fijne is wel dat het nu wetenschappelijk onderbouwd is (handig als je last van stress hebt op je werk, toch?? ;) :ogen:

Bijv: mijn neurologe is er toch echt van overtuigd dat stess een hele belangrijke factor in het ontstaan van mijn MS is geweest. 6 jaar geleden een zware burnout gehad, 3,5 jaar tijdelijk in het buitenand gewoond: 3,5 jaar mega heimwee gehad en eindelijk toen de verhuizing naar thuis weer in zicht kwam: KABOEM:duivel: :duivel: :duivel: : een ozo. De onderzoeken wezen het toch echt uit: mevrouw u heeft MS.
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Na 10 jaar zware stress en ernstig vermagerd, maar geestelijk te hebben overleefd, klapte ik na 3 jaar een fijn leven als nog lichamelijk inelkaar
Ben er altijd van overtuigd geweest dat de stress mij de das heeft omgedaan.
helene

Bericht door helene »

Het is wat ziek zijn , zonder te weten wat het precies is en zonder een medicijn dat je achteruitgang stopt , vooral dat laatste

Dat is niet gemakkelijk , voor niemand

Dat leidt hier ook vaak tot spanningen denk ik





Fijn dat je het met me eens bent Jolande
Niet dat dat altijd moet maar het maakt het leven wat aangenamer
vlindie

Bericht door vlindie »

[QUOTE]Bijv: mijn neurologe is er toch echt van overtuigd dat stess een hele belangrijke factor in het ontstaan van mijn MS is geweest[/QUOTE]Hier ben ik het zeker mee eens.:ja:
Na 18 jaar klachten,en te horen heb gekregen van iedereen dat alles maar kwam omdat ik het druk had met de kinderen,kwam gelukkig de MRI IN BEELD die het tegendeel bewees.Of ik stress heb gehad in de tussenliggende jaren:ja:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp