Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

ldn en peniciline

Alles omtrent voeding en supplementen
loesepoes

ldn en peniciline

Bericht door loesepoes »

Ik slik peniciline vanwege een beginnende longontsteking. Ook merk ik dat mijn urine niet meer ruikt sinds ik begonnen ben:( dus misschien ook al heel lang een blaasontsteking

Maar nu ben ik gewoon weer heel stijf geworden.prikkelend stijf, als vanouds, bah Spieren zelf doen nog gewoon wat ze moeten doen, dat is niet slechter.

Kan het zijn dat de ldn slechter werkt door de peniciline (amoxycicline)
Ik gebruik wel Orthiflor Original voor mijn darmen, vanwege de krampen die het geeft
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

Deze vraag kun je in een grote LDN facebookgroep stellen:
[url]https://www.facebook.com/#!/groups/LDNRT/[/url]
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Zit niet op faceboek Greta:(
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

Iemand anders die je kent dan??
loesepoes

Bericht door loesepoes »

nee, misschien mijn zoon, maar ben bang dat hij het nu te druk heeft met zijn werk en bezigheden voor zijn trouwen.

Maar ben klaar met de peniciline, hoop dat de boel wel weer bijtrekt, tis alleen vervelend. Heb weer strekspasme als ik uit bed kom, door de stijvigheid. Maar zal wel weer overgaan, verder gaat ie nog steeds goed:)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp