Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

op reis

Alles omtrent werk en uitkeringen
heleendr

Bericht door heleendr »

gaaf!!
Johan

Bericht door Johan »

[QUOTE=Vannessa;823129]Het enige nadeel is de vlucht van maar liefst 12 uur.. pfff... en de jetlag die ik wel eens zou kunnen oplopen door het grote tijdsverschil (7-8u)

[/QUOTE]

Bali is inderdaad een gave bestemming. Je hebt het over een reistijd van 12 uur maar er hangt me iets bij van 18 uur. Is het een rechtstreekse vlucht ?

Grtjs,
Johan
Fia

Bericht door Fia »

Bali is echt superleuk!! Ben er twee jaar geleden geweest. Inderdaad erg vriendelijk eiland (hoewel 's-avonds is ons wel een aantal keer drugs aangeboden terwijl we gewoon over straat liepen, nou ja niets aggressiefs gelukkig, je hoort ineens vanachter een reisinfo hokje die gesloten is psst, psst, hasjies hasjies).

Zijn vooral veel australiërs ook de bars daar worden veelal door australiërs gerund. Wij hadden een hotel in Legian, ligt tegen Kuta aan, Kuta is echt een plek met een druk uitgaansleven.

Waar ga je heen op Bali?

Liefs,

Fia
meindert

Bericht door meindert »

[COLOR="Blue"]
Dagelijks probeer ik via internet een gratis geheel verzorgde vakantie te winnen.
Ooit heb ik zelfs een prachtige reis naar Zuid-Afrika gewonnen.
Vaak vraagt men om een reisgenoot.
Ik wil graag je reisgenoot zijn.
Mijn adres en e-mail krijg je via een privéberichtje
[/COLOR]
Vannessa

Bericht door Vannessa »

Oei, 18u??? Das wel heel erg lang hé! Wij gaan een tussenstop maken. Ofwel in Kuala Lumpur ofwel in Singapore.. We zouden dat een 2 dagen daar blijven om daarna verder door te vliegen naar Bali. Op Bali zelf maken we een kleine rondreis zodat we iets natuurlijks, iets sportiefs en iets recreatiefs te zien gaan krijgen. (noord, oost en zuid Bali) Ik kijk er in ieder geval al heel erg naar uit, mede omdat ik eigenlijk al enkele jaren niet meer het land uit geweest ben. Ik ga hier samen met mijn zus naartoe (mijn steun en toeverlaat) Vroeger was mijn droom om een wereldreis te maken. Met mijn gezondheid nu is dat dus eigenlijk grotendeels niet meer mogelijk (en ook verschrikkelijk duur natuurlijk) Toch wil ik graag de wereld zien, want er is zoveeeeeeel meer dan het kleine landje waar wij wonen :haha:
Johan

Bericht door Johan »

[QUOTE=Vannessa;823904]Toch wil ik graag de wereld zien, want er is zoveeeeeeel meer dan het kleine landje waar wij wonen :haha:[/QUOTE]

Als het binnen je mogelijkheden ligt, zeker doen Vannessa. Ook al kan niemand in de toekomst kijken, wij hebben niet de allerbeste kaarten. Wat je gehad hebt nemen je ze nooit meer af en geloof me, reizen is positieve bagage voor de rest van je leven :goed:
diorama

Bericht door diorama »

Leuk seg, Bali. Wanneer ben je van plan om te gaan?

Is het eigenlijk nodig om malariapillen te slikken?

Ik zou ook heel graag naar Bali, Java en misschien ook Lombok gaan dit jaar...
Fia

Bericht door Fia »

Hoi even snel een reactie @ diorama,

Voor Java en Bali zijn geen malariapillen nodig, voor Lombok wel.

Liefs,

Fia
Mira1972

Cuba

Bericht door Mira1972 »

Cuba

Hoi Vanessa,

Voor zover ik weet heb je voor Cuba geen vaccinaties nodig. Heb ik in ieder geval nooit gedaan. Prachtig land!!:)
diorama

Bericht door diorama »

[QUOTE=Fia;831228]Hoi even snel een reactie @ diorama,

Voor Java en Bali zijn geen malariapillen nodig, voor Lombok wel.

Liefs,

Fia[/QUOTE]


Bedankt Fia!

Had het gegoogled en zag dat sommige mensen toch wel zeggen dat je malariapillen moet slikken voor Bali ...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp