Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Acupunctuur

Alles omtrent voeding en supplementen
emma

Acupunctuur

Bericht door emma »

Hallo beste mensen
Op dit forum was ik nog niet eerder actief, behalve heel veel lezen. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met acupunctuur en vooral met neuropathische pijnen. Ik heb behalve morfine zowat alles al geprobeerd en niets helpt

Groet Emma

Misschien staat er ergens wel iets over, maar ik vond het niet
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Hoi Emma, je vraag zal ongetwijfeld verhuizen naar "anders bekeken", maar ik kan je wel wat info geven. In [URL="http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=29560"][B][COLOR="Blue"]dit topic[/COLOR][/B][/URL] vind je meer over Chinese geneeswijzen en hier kun je ook iets lezen over mijn ervaringen met acupunctuur. (Staat iets verderop, vanaf #61, het gaat eerst over voeding.)

Ik onderging het om meerdere MS-klachten, maar vooral de Tuina-massages tijdens de sessies hebben voor mij veel gedaan tegen de zenuwpijnen. Helaas moest ik ermee stoppen om financiële redenen, maar in mijn opleiding heb ik ook te maken met acupunctuurpunten, dus ik blijf er wel mee bezig.

(En o ja: welkom hier!! Haha, in mijn enthousiasme vergeet ik dat gewoon! "Anders bekeken" gaat over alternatieve behandelingen, vandaar je mogelijke verhuizing... ;) )
emma

Bericht door emma »

Dank je leeuwtje ik ga lezen! Ik snap dat het topic verhuist ik zag mijn fout nadat ik het verzonden had

Groet Emma
Lanah

Bericht door Lanah »

Hoi

ik bezoek 1 maal per 3 weken een acupuncturist (neuro-acupunctuur). De naaldjes boven in mijn hoofd laat ik zo'n 8 uur zitten.

Dit doe ik voornamelijk voor klachten met het lopen en om mijn energiebalans op orde te houden.

Pijn heb ik nauwelijks, maar weet niet of dit door de acupunctuur komt.

Als ik geprikt wordt voel ik het weer stromen en ook mijn voeten worden weer warmer. Helaas verdwijnt dit weer en dus moet ik het bijhouden.

Ik heb een aanvullende verzekering waarbij alternatieve geneeswijze onbeperkt worden vergoed.
Maartje39

Bericht door Maartje39 »

Hallo emma,

Mijn grootste klacht is dat ik duizelig ben en beweging ervaar terwijl ik niet beweeg (vertigo).

Ik heb acupunctuur geprobeerd. Ik merkte eigenlijk geen verschil dus ik ben er maar weer mee gestopt.

Maar jij hebt misschien hele andere klachten dus hopelijk gaat het jou wel helpen.

Groetjes
emma

Bericht door emma »

Ik doe bij alle klachten mee, alleen duizeligheid niet. Wel moe, slecht lopen blaas en ontlastingsproblemen. Maar sinds een paar jaar pijn. En daar kan ik gerust uitroeptekens achter zetten. :slecht: :slecht: :slecht: ik wilde dat ik hier een oplossing voor vond
Emma
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

Hebben jullie al eens gekeken naar alle beschikbare middelen op de site van het behandelcentrum voor neuropatische pijn in Soest?

[url]http://www.neuropathie.nu/[/url]
emma

Bericht door emma »

Dit Centrum schrijft NOrmast voor, maar ook dat geeft geen resultaat. Ik ben daar wel geweest. Toch bedankt voor je reactie

Groet Emma
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

Ja,klopt.
Maar ze hebben veel meer..het zijn pioniers op pijngebied.
Toen ik via facebook vertelde dat LDN ook in creme vorm verkrijgbaar was zochten ze direct contact met de amerikaanse farmaceut om het recept te achterhalen.

Heb je de Normast lang gebruikt??
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp