Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Geef uw mening over uw katheter

Alles omtrent voeding en supplementen
abceetje

Bericht door abceetje »

Ingevuld!
Succes met dit onderzoek.
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Gelukt, bedankt en succes
Millennium

Bericht door Millennium »

Voor iedereen die de vragenlijst al heeft ingevuld of gaat invullen: voor de vergoeding bieden we nu ook de mogelijkheid voor een overboeking in plaats van een cheque. Dit bleek wel zo makkelijk.

Heel erg bedankt voor de tips ook allemaal! :)
Millennium

Alle informatie is welkom

Bericht door Millennium »

Alle informatie is welkom

[B]Misschien is dit onderwerp ook meteen een goede aanleiding als je er hier in het forum al iets over kwijt wil. Alle informatie over uw ervaringen met uw katheter is namelijk interessant voor ons. Natuurlijk met name dingen waar u ontevreden over bent[/B] ;)
abceetje

Bericht door abceetje »

Slimme zet! Ik hoop dat je hier nog wat meer ervaringen krijgt.

Ik denk dat veel mensen de enquete niet verder invullen omdat er zo veel wordt gesproken over revalidatiecentrum. Vaak zijn mensen daar helemaal niet opgenomen geweest en is de vraag voor katheteriseren beantwoord door een uroloog en daarna in gang gezet door een incontinentievpk in een ziekenhuis.

Succes!
Millennium

Revalidatie

Bericht door Millennium »

Revalidatie

@ abceetje

Je hebt helemaal gelijk! Ik heb zelf ook gezien dat veel mensen aan de vragenlijst beginnen, maar vastlopen op de vraag over revalidatie. Ik kan het helaas niet meer aanpassen in de enquête zelf, maar voor iedereen die dat heeft ervaren is er een oplossing:

[B]Bij de vragen over revalidatie, mag je namelijk ook uitgaan van het moment waarop de vraag is beantwoord door de uroloog.[/B]

Iedereen die de vragenlijst nog wil invullen mag deze vragen ook zo interpreteren. Hopelijk helpt dit :)
Candy † 2-12-2016

Bericht door Candy † 2-12-2016 »

Zonet heb ik een telefoontje gekregen van Sjoerd. Een sympathieke vent die iemand op een fijne manier benadert. Ik was de eerste die hij interviewde.

Ik heb hem beloofd, dat ik hier iedereen zou berichten dat het thema intermitterend of te wel zelfkatheterisatie is.

Het mogen ook eerdere ervaringen met zelfkatherisatie ziijn. Aan het begin van de enquete kun je invullen of je telefonisch de vragen wilt beantwoorden.

Dus katheriseer je jezelf, neem dan contact op met Sjoerd! Ik zou erbij willen zetten groet hem van mij, maar ik denk dat ie mijn forumnaam niet kent.;)
Millennium

Bericht door Millennium »

@ Candy

Dank je voor je warme reactie. Ik heb meteen maar de originele tekst aangepast, zodat het hopelijk wat duidelijker is wie er allemaal aan de vragenlijst mee kan doen.

De forumnaam is trouwens inderdaad nieuw voor me, maar zowel online als offline kan ik groeten terug doen :)
Knillis

Bericht door Knillis »

[B]Bij de vragen over revalidatie, mag je namelijk ook uitgaan van het moment waarop de vraag is beantwoord door de uroloog.[/B]

Dat lukt helaas niet meer want ik krijg dan de mededeling dat ik al een vragenlijst heb ingevuld.

Ik laat het er dus nu maar bij (3 x was scheepsrecht ;) ).

Mij bevalt het zelfcatheteriseren goed. Ik heb de catheters destijds meegekregen vanuit het ziekenhuis en kan ze nu zelf bijbestellen.

Enige vervelende is dat het openmaken van de verpakking niet erg "MS-vriendelijk" is. In mijn geval waarschijnlijk door een combinatie verminderde coördinatie, gevoel en kracht :???: .

Veel succes met jullie onderzoek.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp